Projektové dny
Zážitková a interaktivní výuka
PROJEKTOVÉ DNY S VISCEM
Projektové dny jsou ve školách stále častější a oblíbenější, protože žáci získávají nové znalosti jinak, sami, svým vlastním zkoumáním a osvojují si také nové dovednosti a kompetence.
Velmi pozitivně je hodnotí i žáci, protože poznávají, jak „to chodí“ ve firmách, své znalosti ze školy si rozšiřují o nové zkušenosti a mají možnost pracovat s řadou zkušených odborníků z praxe.
Projektové dny realizujeme napříč různými odvětvími lidské práce, spolupracujeme s několika různými odborníky, firmami, státními i nestátními institucemi.
V rámci našeho Technologického centra pro průmysl 4.0 připravujeme rozmanité projektové dny zaměřené na výuku technických předmětů a oborů, které mají na dnešním trhu práce velký potenciál.
Cíl
- propojení školního a pracovního světa
- praktická zkušenost žáků a studentů, získání nových znalostí a dovedností
- vedení žáků a studentů k samostatnému plnění úkolů, zodpovědnosti za vlastní práci a také ke spolupráci v týmu
3 vlastní výuková pracoviště
- mobilní učebna v kamionu
- výukové prostory v BD Sensors, s.r.o.
- výukové prostory v Ray Service, a.s.
Projektové dny mohou probíhat v některé z našich učeben nebo v partnerských firmách, vždy záleží na společné dohodě a zvoleném tématu.
Pro koho jsou projektové dny určeny?
ÚPLNĚ PRO VŠECHNY!
Máme připravena témata pro žáky prvního i druhého stupně základních škol i pro střední školy. Výuka je vždy přizpůsobena věku žáků.
S jak velkými skupinami žáků pracujeme?
Ideální počet žáků je 10 – 15 na jednu projektovou výuku.
Čím se lišíme?
- máme 3 vlastní specializovaná výuková pracoviště
- u nás vyučují specialisté
- vynikající pomůcky
- všechny prostory zcela nové a perfektně vybavené
- klademe důraz na poznávání všemi smysly a vlastní zkušenost
- dáváme příležitost zažít, zkusit si, ohmatat
- spolupráce s firmami z různých odvětví
Témata projektových dnůpro ZŠ
- Zážitková výuka pneumatiky.
- Zážitková výuka elektropneumatiky (navazuje na předchozí lekci).
- Prvky chytré továrny. Průmysl 4.0. Firemní procesy – důraz na práci bez papíru.
- Programování a nastavování robotů, robotizace ve firemním prostředí.
- Pájení ve výrobě elektro. Montážní práce v elektrovýrobě. Práce s mikroskopy.
- Interaktivní maketa ve výrobě, postupy při výrobě kabeláže, 3D tisk, 3D skener, výroba blikače.
- Průmysl 4.0 v praxi – digitalizace ve výrobě, skladování a technické infrastruktuře, programování lego robota.
- Speciální pedagogika. Canisterapie.
- Interland – Bezpečné používání internetu (2. – 5. třída).
- Robot Ozobot #1 – základní (1. – 7. třída).
- Robot Ozobot #2 – navazující (2. – 7. třída).
- Ozobot – umělá inteligence (4. – 9. třída).
- Minihra + Minecraft #1 – základní (4. – 9. třída).
- Minihra + Minecraft #2 – navazující (4. – 9. třída).
- Umělá inteligence pro dobro (4. – 9. třída).
- Mikropočítač Microbit (4. – 9. třída).
Témata projektových dnůpro SŠ
- Pneumatika a elektropneumatika.
- Hydraulika.
- Obchod středně velkého podniku v praxi.
- Zahraniční obchod v praxi.
- Moderní logistika.
- Průmysl 4.0 v praxi.
- Přístroje pro vesmír.
- Personalistika a controlling.
- Speciální pedagogika. Canisterapie.
- Grafika, design… aneb kam po střední škole.
- Řízení projektu v prostředí malé firmy.
Jednotlivá témata průběžně doplňujeme a obměňujeme. Pokud jste zde nenašli to své, neváhejte nás kontaktovat.
Nabízíme kompletní realizaci všech projektových dnů (ve škole i mimo školu) včetně veškeré potřebné dokumentace.
Školy mohou pro úhradu projektových dnů využít Šablony, i zde vypracujeme kompletní dokumentaci odpovídající potřebám školy a projektu.